sunnuntai 6. tammikuuta 2013

2013

Olen kyllä nykyään niin laiska kirjoittelija sekä valokuvaaja, puhumattakaan piirtämisestä. Kynää en oo taas aikoihin käteen saanut, ei vaan yhtään kiinnosta. Mutta jouluhan sujui mukavissa merkeissä, 23. päivä ja aatu olivat ihan tuskaa kun joutui kotona nököttämään hössötyksen keskellä. Mun meilestä olisi kiva nähdä kavereita edes nopeasti kahvittelun merkeissä päivittäin, mutta ei, jokaisen vanhemmat ovat pyhittäneet jouluajan valmisteluille ja perheille.

 
Turhaan yritettiin siskon kanssa ottaa rottapojista joulukuvia, eivätpähän nuo millään meinanneet rauhoittua paikalleen. Matkasta palautuivat ihan hyvin, vaikka porukoiden luona vähän stressasivatkin kissan takia. Joka ei sinänsä juurikaan välittänyt jyrsijöistä, on muutenkin niin nyhverö kissa. Paketeista paljastui melko vähän tavaraa, mutta ei juurikaan pitään turhaa. Äidiltä sain mm. Sofi Oksasen uuden kirjan "kun kyyhkyset katosivat" joka pettymykseksemme kertoikin kokonaisuudessaan Viron historiasta, kun taas aiakisemmat kirjat ovat kertoneet vain osittain. Olen onnistunut tuosta lukemaan vasta 20 sivua. Samoin nälkäpelin ensimmäisen osa sain, tosin sen olen lukenut jo aikoja sitten. Aivan ihanat sienikuosiset pussilakanat + yhteensointuvat aluslakanat, paljon suklaata, sukkia, leipägrilli, hiustuotteita ja dermosililta meikkejä sekä siveltimiä!

Aikaisemmin uudetvuodet olen viettänyt pääasiassa vanhepien kanssa raketteja paukutellen, ehkäpä käynyt parhaan kaverin luona tai heidän mummolassaan. Mut nyt tuli poikkeus siihenkin perinteeseen, kun vanhemmat eivät tänävuonna raketteja ostaneet. Siispä kaverit messiin ja nokka kohti uuden vuoden viettoa hyvällä porukalla! Melkein harmittaa etten ottanut taaskaan kameraa mukaan, mutta oon senkin onnistunut unohtamaan sen verran useasti jonnekin ettei kyllä uskalla.

Eipä mulla muuta, olispa jatkossa jotain mielenkiintoisempaa postattavaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti